Post by artreatimexna on Feb 19, 2022 16:02:49 GMT 3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sonic the Hedgehog™ Classic ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sonic the Hedgehog™ Classic IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi äärettömät helmet ▞▞▞
▞▞▞ Sonic the Hedgehog™ Classic 2022 version ▞▞▞
Grafiikka on hyvä. Säätimet ovat kuitenkin melko tahmeita ja mainoksia on liikaa. Se on niin suuri, että kun pääsin ensimmäiseen pomotaisteluun, peli kaatui. Myös tämä peli epäonnistui jatkuvuuden suhteen. Tails ja Knuckles eivät olleet ensimmäisessä äänipelissä. Tämä peli epäonnistui kamalasti.
Drive Ahead! Sports İdman rlqx
Scrap Brain Act 2 BUG! Peliä ei voi suorittaa loppuun. Kun saavut loppuun, näyttö siirtyy ylöspäin oikean sijaan, ja sinut putoaa sokeaan kuolemaan ennen kuin saavut Robotnikille.
Sain sen, kun se maksoi, enkä voi palauttaa ostostani enkä pääse eroon mainoksista. Jos voisin, tämä saisi Imedietlyllä 5 tähteä, mutta toistaiseksi. Voin antaa vain 3
Enemmän mainoksia kuin peliä. Yliherkkiä säätimiä ei voi säätää. Tämä pilaa lapsuusmuistosi.
"Siirrä eteenpäin" -joystick pakottaa peukalon näytön keskelle ja estää suurimman osan näkymästä. Lisäksi olet niin zoomattu sisään, ettet näe ollenkaan mitä edessäsi on.
Mä Tykkään
Hieno peli, mutta erittäin vaikea pelata ohjaimilla
se on hyvä peli, mutta pelin mainokset tekevät pelaamisesta erittäin vaikeaa, koska puolet näytöstä on satunnaisten mainosten peitossa
Se on hieno uudistus alkuperäisestä pelistä, toivon ja rukoilen, että hän voi tehdä sen sonic 3:lle ja knucklesille
Niin paljon mainoksia, jokainen peli yli saa mainoksen... tämä peli on pettymys
Sovellus sopii täydellisesti häiritsevälle puhelimelleni 📱📱📱📱🏃🏃🏃🏃
Monille mainoksille : Joka kerta kun mainos päättyy, toinen toistetaan heti sen jälkeen.
Minulla on mainokseton versio, ja se on hieno, mutta ohjain on liian pieni, joten sitä on vaikea ohjata, korjata ohjain, ja annan sinulle 5 tähteä. En voi voittaa tason 3 pelin 3 pomoa ohjaimien takia
Se on OK, mutta suuntapainike ei reagoi tarpeeksi hyvin jatkaakseen toistoa. Ehkä tarvitaan eri laite, mutta toistan sitä vanhalla Sega Mega Drivellani.
näyttää hyvältä, kevätpihavyöhykkeen kolmannen näytöksen loppu on rikki. kun sonic juoksee aivan tason lopussa, hän kuolee, riippumatta siitä, painetaanko painiketta vai ei.
Ohjaussauva ei ole herkkä ... vaikka painan oikeaa suuntaa edelleen vaikeasti hallittavissa, joten ääneni putoaa aina... korjaa tämä ongelma
Rakastan sonicia ja hän on suosikkipelini koskaan, mutta ohjaus on erittäin vaikeaa ja mainoksia on niin paljon ja niitä ei voi sulkea ja kun pysäytän pelin, tulee mainos ilman ohituspainiketta, rakastan todella tätä peliä, mutta mainokset ilman ohituspainiketta tekevät se on erittäin tylsää ja sinun on maksettava pelataksesi sitä ilman mainoksia
Eeppinen tapa tehdä mobiiliportti Sonic 1:stä, mutta voitko tehdä mobiiliportin Sonicista ja knucklesista tai sonic 3:sta? Se olisi mahtavaa
Tätä peliä ei voi pelata. Antaisin arvosanan nollaksi, jos mahdollista. Ladattu pojalleni ja kaatuu ja jumiutuu jatkuvasti. Luulin, että maksullinen versio olisi parempi, se ei ole. Älä lataa tätä peliä. Tabletti, jolle se ladattiin, pystyy enemmän kuin käsittelemään tällaista peliä.
Sonic on yksi suosikkipeleistäni koskaan!! En voi kertoa, kuinka monta kertaa olen ostanut tämän pelin muilla laitteilla ja sen jatko-osat. Mikä tuo minut 1 tähden luokitukseen. Olen jo ostanut juuri tämän pelin Androidille. Miksi en voi toistaa tätä mainosta ilmaiseksi? miksi on kaksi versiota, toinen versio ei ole koko näyttö (se oli vanhassa puhelimessani), miksi minun pitäisi ostaa erillinen versio?? Omistan sonic 1,2:n ja CD:n ja jos haluan toistaa niitä koko näytöllä ja ilman mainoksia, minun on ostettava ne uudelleen. WTF sega!!
En todellakaan tiedä, miksi ihmiset valittavat kosketusohjaimen erittäin reagoivasta imhosta. Pro-vinkki pidä vain peukalon liike pienenä, tarkoitan todella rajoittavaa, sillä säätimet reagoivat pienimmälläkin liikkeellä. Hieno peli, Sonic-elokuva toi minut tänne.
Tämä peli on täynnä mainoksia. Tyttäreni turhautuu niihin. Mainokset, kun aloitat, kuolet, keskeytät, pelin aikana ja paljon muuta. En ole koskaan nähnyt peliä, jossa olisi niin paljon mainoksia. Luulen, että se auttaa ihmisiä ostamaan sen. Häpeä.
Kiva päästä taas pelaamaan vanhoja pelejä/klassikoita. Mutta jos haluat parantaa pelattavuutta, sinun kannattaa harkita ohjaimen tuen lisäämistä Bluetoothin kautta, koska se tekisi pelaamisesta paljon parempaa ja nautinnollisempaa. Harkitse ohjaintuen lisäämistä. Kiitos.
Tee siitä yhteensopiva Android TV -laitteiden kanssa ja sama kaikkien peliesi kanssa.
Sonic the Hedgehog™ Classic Actie nrs
Säätimet ovat liian vaikeita pelata kunnolla, ja sijoittelu peittää joka tapauksessa pelinäkymän. Tarvitset todella fyysisen ohjaimen tällaisiin peleihin. Mainonta oli myös hieman raskasta.
Maksettu turhaan. Maksoin 1,99 saadakseni sen ilmaiseksi, mutta lisäyksiä on edelleen KAIKKILLA. Joko palauta minulle tai korjaa se.
Sanic
Ilmainen versio on mainoksilla tuettujen pelien kultastandardi. Mainokset ovat ärsyttäviä, mutta ne eivät väijytä sinua. Avausvalikko on uusi ja hyvin suunniteltu - sisältää pienen animaation Genesis-kärryn "laittamisesta". TÄRKEÄÄ on, että tämä sovellus tuntuu siltä, että paljon huolellisuutta on panostettu elinkelpoisen ilmaisen sovelluksen tekemiseen klassisesta Genesis-pelistä. Tämä sovellus ei ole laiska. Tämä on erittäin kunnioitettavaa työtä Segalta.
ihan paras peli
Täydellinen akun tyhjennys myös silloin, kun ei pelaisi. Ilmenee Google Play -palveluina, mutta lopulta se on tätä. Irrotettu ja kaikki takaisin normaaliksi.
Se oli mahtavaa!!!!! Voimme käyttää muita hahmoja kuin Sonicia! Minulla oli hauskaa PELAAMINEN tätä!! Ylitin jopa tämän pelin vaikeimmat tasot, mukaan lukien Labyrinth Zone ja Scrap Brain Zone! Tails oli paras hahmo tässä pelissä!Se on hyvä peli, mutta toinen vyöhyke on minulle niin vaikea, että pystyn tuskin päihittämään sen toista näytöstä, olenko ainoa henkilö, jolla on tämä ongelma
Sonic the Hedgehog™ Classic অ্যাকশন ryi
Vaikka arvosanani saattaa muuttua mitä enemmän pelaan, mutta se on OK, vaikka säätimet vaativat työtä, vaikka en usko, että voit tehdä paljon täällä, koska sitä on vähän vaikea hallita alkuperäiseen verrattuna, huomasin, että sait eroon joistakin ärsyttävistä asioista, kuten tappopuskurista tai miksi ikinä sitä kutsutkaan, missä voisit kuolla lyömällä 2 piikkiä peräkkäin
Vau! hyvä peli mutta ATC 2 oli vaikea mutta silti hyvä
Sonic the Hedgehog™ Classic Action hqyy
Okei, lisäykset eivät ole ihanteellisia, peli ei ole hämmästyttävää, mutta se on alkuperäinen Sonic the Hedgehog
Sen periaatteessa täsmälleen sama peli, ainoa syy, miksi annoin sille 4 tähteä, on se, että alueilla, joissa sinun on oltava tarkka, kuten labrenthin vyöhykkeen 3. taso, on mahdotonta olla puhelimessa. Jos olisi tapa tehdä siitä vähemmän herkkä, se olisi täydellinen peli.
Sonic the Hedgehog™ Classic Jangovar ppb
Se on tavallaan hauskaa, mutta marmorivyöhykkeellä näytös 3 oli minulle vaikea, koska kävelin laavassa, sitten menetin sormukset ja kun minulla ei ole sormuksia sen jälkeen kuolin lavaan 😭😭😭😭
Se on aivan kuin vanha peli, muutamalla päivityksellä. En tiedä pidänkö pyöritysviivan lisäämisestä, koska se ei ollut alkuperäisessä ja se on liian helppoa tehdä se vahingossa. Säätimet ovat myös hieman hankalia. Mainosten ja offline-pelaamisen kannalta Amazonin versio on ehdottomasti parempi (antaisin tälle 5 tähteä).
Pidin siitä, ettei se ollut paras, mutta se oli silti hieno peli, vaikka oli joitain asioita, joista en pitänyt, peli vain kaatuu, kun olet suorittanut sen, olen suorittanut sen niin monta kertaa ja se vain kaatuu kuin mitä ihmettä !?!?