Post by artreatimexna on Feb 19, 2022 15:47:42 GMT 3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Age of Z Origins:Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Age of Z Origins:Tower Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde generator krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Age of Z Origins:Tower Defense 2022 version ▞▞▞
Ret sjovt til et rts tower defense krigsspil
Hej. Jeg har spillet dette spil i 7 måneder. Det er et meget attraktivt spil. Men der er kun ét problem. For folk som mig, der er fra Iran og på grund af mit lands banksanktioner, er det ikke muligt at købe fremskridtspakker. Fremskridt i spillet er langsomt. Jeg ville ønske, at tænkeren havde spillere som mig. Jeg tror, bedre kamel giver mig flere gaver😜😁😁😜
Lige, lad mig fortælle dig, en alder af z. Dette spil er forfærdeligt, så snart du når niveau 17. Det bliver virkelig kedeligt og meget dyrt. Dette spil vil bare have penge. Hvis du er parat til at downloade, ville jeg ikke gider. konstant blive angrebet. Der er andre zombiespil bedre derude Jeg spiller en lige nu, og jeg er 19 millioner Battle power Det er kun snak 2 uger at nå dette. Problemet med alder af z Hvis du havde 600000 Battle power og en anden alliance angreb dig. du vil miste halvdelen af den magt
godt
Stort spil sjovt
Jeg er virkelig til tårnforsvaret! Dette spil er sjovt at spille med mine venner.. Jeg ville ønske, at kampscenerne var mere interaktive.. I stedet for bare at se. Måske kunne der være et valg om at deltage aktivt i kamp og koordinere troppebevægelser svarende til kommando og erobring. Ved at bruge taktik til at afbøde tab af tropper, når du spiller med din alliance, vil du være i stand til at nyde sejrsøjeblikket så meget mere.
De bruger falsk reklame.
Tak for svaret. Jeg vil efterlade en fuld stjerne, hvis dette problem er løst.
Samme problem, kan ikke logge ind, da spillet ikke indlæses/åbnes. Slukket, slettet og geninstalleret, ryddet cache osv... ingen glæde. Aaaarrrgh!!!!
Age of Z Origins:Tower Defense Chiến thuật mcu
Sjovt spil, men fejler en gang eller to, mens du spiller sidearcade, rydder normalt ud, hvis jeg bare genstarter spillet, hvis jeg har spillet i et par timer
Spillet var godt. Jeg havde krige, venner. Men det bliver værre, du bør rette disse: 1. Stop med at censurere engelske ord. Det er næsten umuligt at kommunikere, fordi oversætteren ikke kan oversætte ****. 2. Doomdays Plan fejl: Allerede udforsket ruinerne, dræbt monster lv. 1, eller brugt normal/elite rekruttering... Men da det kom til et nyt kapitel, skulle jeg alligevel gøre dem igen. 3. The New Power-fejl: Nogle gange er der ingen The New Power-begivenhed, når man flytter byer fra andre nationer. Idk hvorfor?
Dette spil er meget sjovt at spille, det er et meget godt spil for dem, der elsker krigs- og strategispil og leder efter et spil, hvor du bare kan læne dig tilbage og nyde, mens du venter på, at tiden går, dette spil har en masse ting, der holder dig travlt, især hvis du har tropperne til at angribe monstre og andre spillere, jeg kan godt lide dette spil og vil bestemt anbefale det. Med venlig hilsen -frosty-husflue9-
Go grafik og rimelig fangede
Brug rigtige penge og få fremgang, hvis ikke folk, der gør, vil plyndre, kan du skubbe dig ugers arbejde tilbage. Betal for at vinde. Også spil AD har intet at gøre med det faktiske spil. Hold dig væk, spild af tid.
Det er sjovt og ikke særlig dyrt. Ikke alt er en mikrotransaktion
Age of Z Origins:Tower Defense სტრატეგია bnw
Age of Z Origins:Tower Defense Strategy frse
Gode ting. Meget vanedannende, så godt
Anstændigt spil, masser at lave og ugyldige krige er sjovt! Efter at have mistet min konto på grund af telefonproblemer ser det ud til, at cammel ikke har travlt med at hjælpe mig med at hente min konto. TAK! I forlængelse af dit svar har jeg sendt adskillige e-mails og kommunikation i spillet, men her er jeg 2 måneder efter at have mistet adgangen til min konto og stadig ingen handling. Det er klart, at jeg ikke har været i stand til at udvikle min konto i denne tid, så jeg er kommet bagud i udviklingen, men jeg får at vide, at jeg er blevet nulstillet.
1. City v City angreb. Bør have en grænse for niveauområdet. Nation 212 har set utallige angreb, hvor en by 10 niveauer højere bare tager alt. Dette fik spillerne til at forlade. 5 niveaus rækkevidde virker rimeligt. Venligst fremme fair play. 2. Spillere, der angriber hinanden og tager alle ressourcerne ud af den anden base, skal begrænses eller en forseelse, der skal rapporteres. Igen. Alt dette er for at fremme fair play. Devilin Nation 212
Sjovt spil fine detaljer godt socialt
Det er ikke dårligt, men det kunne være bedre.. grafikken er okay, men du burde være i stand til at lave flere first person eller second person deal, men vi kommer til at gøre det er okay, jeg det er en fantastisk måde at fordrive tiden på..
Spillet indlæses ikke
Af en eller anden grund vil opdateringen ikke installeres fuldt ud og bliver hængt på 100 % på Google play 🙄
Det er ok. Def ikke simpelt.
Fungere som det skal
Dette er et spil, der skal betales for at vinde, den indsats, der kræves for at vinde nogen af priserne og "rige" præmier, overstiger langt præmierne, og der er intet håb om at fuldføre med hvalerne. Og udviklerne vil svare med "Vi anbefaler, at du følger vores begivenhedsside og aktivt deltager i vores begivenheder. Vi vil forberede rige belønninger til spillere, der aktivt deltager i begivenheder. Disse belønninger vil hjælpe dig med at blive stærkere og også reducere dine udgifter." Klip og indsæt svar fordi "betal for at vinde"
Netværket fungerer ikke i mere end to dage, og det er ikke første gang, det sker meget
Jeg elsker dette spil, men har ikke været i stand til at logge ind inden for de sidste 24 timer. Meget skuffende. Jeg ændrer vurderingen, når det er løst. Meget uheldigt i betragtning af alt det, jeg har investeret i dette spil
I øjeblikket lvl 30 med en af de 10 bedste alliancer i spillet i hele verden. Dette er helt sikkert et sjovt spil! Jeg har ændret min første anmeldelse fra 5 til 2 stjerner på grund af det konstante behov for at bruge penge og seriøs mangel på tilbageslag efter at have brugt så meget! Hver pakke, du kan købe, burde give dig så meget mere! Især når det kommer til officersfragmenter og materialer til at lave grej. Uden 5-stjernede officerer og pink eller orange gear er dine angreb ubrugelige, selv med 40+ angribere til ét mål.
Godt spil, en del ventetid men sådan er en slags spil jo
Jeg spillede dette spil i omkring 8 måneder. Det er en typisk løn for at vinde spil!!! I starten er det fantastisk, men når din by når et højere niveau, er du nødt til at sprøjte penge for at komme nogen vegne eller have forskellige gårdkonti bare for at få ressourcer nok til at bygge den næste bygning, som nogle bogstaveligt talt kan bruge om ugen. Derfor er det nødvendigt at bruge penge for at reducere disse lange byggetider for at forblive konkurrencedygtige. Ikke det værd!
Den nationale udsendelse, der kører over skærmen, er så irriterende. O gad vide om nogen er interesseret i at læse den. Den blokerer skærmen.
Jeg downloader spillet, det ville ikke indlæse gammelt siger initialiserer 39%
The Catapult: Castle Clash with Stickman Pirates Acțiune dkc
Gid det var lige så nemt at få ting som det er at miste ting
Spillet er sjovt, men kræver for meget tid og frynsegoder er dyre i forhold til, hvad du får.