Post by centticdenonword on Feb 9, 2022 3:05:58 GMT 3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Homescapes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Homescapes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser uendelig mange tokens ▞▞▞
▞▞▞ Homescapes 2022 version ▞▞▞
Får ikke den nye oppdateringen og da heller ikke spilt mer...
Elsker dette spillet det er en av de beste spillene noen sinne
Jeg ble fullstendig runnlurt av å siste det ned. Når jeg laster ned spill så forventer jeg at det er som i reklamen, ikke som en dårlig kopi av candy crash...
Ikke engang bry deg med å laste ned dette spillet. De kan si alt de vil at du ikke trenger å betale for å vinne, men det gjør du! Selv å betale for boostere gir deg ikke gevinster. Hvert nivå blir vanskeligere med færre trekk. Jeg leste en kommentar der playrix sa at med de riktige kombinasjonene kan vi slå kampen. De fleste bevegelsene som er tilgjengelige gir deg ikke noe mer enn et dumt fly. Dessuten tar det deg til slutt å pusse opp hagen, jeg vil ikke ha hagelandskap! Og nå trengs det en haug med mynter for å starte dagen
Homescapes Casual ysi
... a smartphone with Homescapes game on display screen, Illustrative Editorial ... etonastenka · Samara, Russland-07, 29, 2019: En ung fyr som spiller
Hekta! Byttet enheten min og støtten var fantastisk, og de fant mitt forrige spill! Godt gjort playrix! **REDIG** kan jeg komme med et forslag om at utfordringsnivåene er valgfrie? Det er irriterende når du endelig kommer forbi harde nivåer og bygger opp boosterne dine bare for at de skal bli tatt bort når du mislykkes på utfordringsnivået.
Homescapes Опуштене xzll
Helt topp
moro
Skulle vært lettere å tjene opp stjerner
Homescapes Gelegenheitsspiele qdz
Homescapes Інше wtaa
vere en i reklamen
Helt forferdelig nivådesign, nivå 700 for eksempel, hvis du får "ingen trekk tilgjengelig" for hvert trekk det viser at du har laget et fryktelig nivå og det må fikses, er alt dette bare for å gripe penger.
Tar for lang tid å få bygget opp rom
Søt lite spill. Jeg nyter det veldig godt. Bare mistet én stjerne fordi jeg hater FB-spill der det begrenser hvor mye du kan spille om gangen. Å...og jeg godkjenner heller ikke betal-for-vinn-strukturer. Jeg har ikke noe imot å betale for spill, men jeg liker ikke å bli melket etterpå. Enten ha det gratis eller ta betalt for det. Utover det antar jeg at jeg vil anbefale det. Ser for øyeblikket til katten. Gleder meg til å få ferdig hele huset.
BH
Jeg beklager at jeg ikke liker det, kan du gjøre det enklere? Takk skal du ha.
Supert BH spill
Discover escapegames_oslo 's popular videos | TikTok
Bom
Nedlasting Grådigpus: Katteklikker APK gratis - APKSalad
Er ikke som de reklamerer
Jeg er på nivå 6738 og synes nå dette spillet er umulig uten å betale for ekstra trekk osv. Minimale trekk for å fullføre komplekse nivåer, for en trist taktikk å tjene penger... Jeg er ferdig....
booooring
Jeg har spilt dette spillet lenge og har likt det inntil nylig. Nå er det et utfordringsspill som du blir tvunget til å spille i opptil 6 dager om gangen. Mens jeg er i utfordringen kan jeg ikke tjene starz for å dekorere bygningene når jeg vinner nivået. Hvis du ikke er blant topp 10 på slutten av utfordringen vinner du ingenting, og hvis du er blant topp 10 er belønningen liten. Hvorfor tvinge folk til å spille disse utfordringene når du ikke kan tjene starz og det ikke er noen reell belønning for å spille det? Ikke fornøyd.
Jeg likte spillene, men de trenger en oppdatering nesten hver uke og oppdateringen tar opp og trenger for mye lagringsplass.
Homescapes cheats: de beste 4 til å fullføre nivåer
avhengighet dannende, gøy men tar litt lang tid å opparbeide seg nok poeng til å fikse opp. pluss at men må bruke poengene til litt mye tull.
BH spel
Hvor langt er du kommet? Er på level 500 snart og planter jo faen meg mer blomster enn det finnes i verden i den lille hagen,tar det snart
Kjempe kul spill
Har ingenting med det reklamere får spille
Snake.io: Fun Battle .io Games Δράση mlc
It is great to hear that you are pleased with the efficient service from Homescapes. Thanks again for your review, and we look forward to future contact
Den siste oppdateringen var ganske bra, men den nye oppdateringen er ikke så bra. Spillet starter ikke i første forsøk, krasjer alltid først og starter så. Når jeg slår noen av nivåene, krasjer spillet plutselig igjen. Austin forsvinner noen ganger. Løs alle disse problemene.
hyggelig
Jeg elsker det <3 det er så gøy
Ikke kjøp noe i appen. «Kundeservicen» er en spøk. Jeg spurte om en oppgradering jeg kjøpte som vennen min også kjøpte, men jeg ble shaftet og mottok ikke én av fordelene. Jeg ble fortalt at jeg visste hva jeg kjøpte da jeg kjøpte den. Ja, den viser bilder av hva jeg får, men det er irrelevant når jeg ikke kan se at de selger det til noen andre for nøyaktig samme pris med flere fordeler. Deretter stenger de chatten slik at du ikke kan svare. Aldri betale dem igjen.
Det var morsomt inntil nylig, da jeg klikker på et hvilket som helst ikon for å sjekke fremgangen min enten i sesongarrangementet eller turneringen, krasjer spillet og går av.
Fint 🙂👍
Nivå 64 er umulig. Altfor vanskelig nivå og dårlig belønning...
Det e gøy å spille
Spillet stanser fort for å tigge om penger
Mykje tulle oppgaver som ikkje har med å innrede huset.
Alt for dyrt, menn kjjekt
Spillet er ikke litt likt engang den introen som fikk meg til å laste det ned
Hvis jeg vil spille med candy crush da skal jeg kaste ned den. Det er ikke spilt som var i reklame. Det er rett og slett Løyning.
Spillet er rigget og en spøk. Når du får "gratis" spill, får du fryktelige fall. Jeg brukte en time på livet mitt på ett nivå og klarte fortsatt ikke å vinne. Jeg er sikker på at om morgenen vil spillet la meg vinne første eller andre forsøk. Jeg har brukt penger på dette spillet og skulle ønske jeg ikke hadde gjort det. Last ned et annet spill. Denne tingen er en spøk
betale for å vinne. Det var gøy frem til at man må bruke stjerner på noe så tullete å mate katta og gi den navn.. Veldig tregt spill. Man blir til slutt tvunget til å bruke penger. De har ikke funnet balansen i spillet.