Post by centticdenonword on Feb 9, 2022 2:56:32 GMT 3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Pop! Puzzle Game Legend ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Pop! Puzzle Game Legend IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ tokens hacken ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Pop! Puzzle Game Legend 2022 version ▞▞▞
Heel leuk en ontspannend
Leuk als je laat op bent en niet kunt slapen
Update 08-08-2021: ongeveer rond level 82 (?) STOPPEN ze met het geven van de bubbels die je nodig hebt om de bubbels te laten knappen. Ik dacht dat dit spel opties had met betrekking tot welke soorten bubbels je wilt laten knallen, d.w.z. vormen, lijnen of bont, of misschien moeilijkheidsgraad(en)(?). Dacht dat ik een bepaald niveau moest bereiken om het menu te krijgen (?). Verwijderen als ik klaar ben met deze review.
Niet erg uitdagend en niet iets dat in de buurt komt van wat de advertenties lieten zien. Zeer teleurgesteld op zijn zachtst gezegd.
Fantastisch, ik geniet ervan. Het is interessant om te zien winnen en verliezen.
Leuk spel totdat je hogere niveaus bereikt. Dan wordt het een totale beloning om te spelen. Bekijk deze video voor 5 bubbels en krijg dan ofwel 5 bubbels die geen van alle overeenkomen met de 2 die je nog moet ploppen. Of erger nog, bekijk de stomme video en krijg dan wat BS over de connectiviteit die plotseling uitvalt of een oneindige laadring, zodat je de bubbels wordt ontzegd nadat je je punten hebt uitgegeven en / of de video hebt bekeken. Het gebeurt elke verdomde keer nu ik in de 700 ben en alleen op dat moment. Opnieuw en opnieuw.
Simpel, duidelijk, makkelijk.
Ik heb het hoge beoordelingen gegeven voor graphics en gameplay. Echter, nadat je ongeveer 10 levels hebt gespeeld, beginnen de advertenties dik en snel te komen en de gameplay te verpesten. Dit is de reden waarom ik nooit kijk wanneer de games je vragen, omdat het meestal is voordat ze je beginnen met advertenties, en deze game was, nogmaals, geen uitzondering.
Best leuk, maar crasht veel te vaak
Wat is er met de gedwongen advertenties? Ik vind het niet erg een advertentie hier en daar, maar gedwongen om door een advertentie te gaan, dan laadt het een minigame, dan moet je wachten om die af te sluiten, dan is er soms een andere advertentie voor hetzelfde spel. En nog erger is wanneer u niet terug kunt komen van de advertentie en de hele zaak opnieuw moet beginnen. Wordt een beetje veel.
Ik genoot van het spel tot ik level 366 bereikte, stel je voor dat je maar 27 ballen krijgt om al die blokken op te ruimen en toch zijn de meeste blokken inactief tenzij geraakt
Leuk om te spelen; hoop dat het spel steeds moeilijker wordt.
Bubble Pop! Puzzle Game Legend Łamigłówki zkc
Het is een goed spel, maar veel te gemakkelijk (ik heb 3 sterren in elk niveau sinds ik het heb geïnstalleerd, en elk niveau lijkt vrijwel hetzelfde), en de tekst in het spel is erg moeilijk te lezen, de kleur is dat niet gebruiksvriendelijk met nauwelijks contrast. Er zijn veel advertenties, maar ze zijn niet zo irritant als in sommige andere games. Mijn redenen voor het verwijderen - te gemakkelijk / vereist geen enkele vaardigheid, en de tekstkleur maakt instructies/hints onmogelijk om te lezen. Toch bedankt
Je laatste update veranderde het kijken naar advertenties voor 100 munten in 20. Echt waar? Slaat nergens op. Het zal de omzet niet verhogen. Het zorgt er gewoon voor dat.me de app wil verwijderen. Er zijn tal van apps die op de jouwe lijken
gewoon een computerspel dat je tijd verspilt, je nooit de juiste ballen geeft, alleen maar om je te laten verliezen
Het constant verdwijnen van shooters en veel te veel advertenties. Het was leuk om te spelen, maar het feit dat de schutters verdwijnen is teleurstellend. App gaan verwijderen
Veel te veel advertenties, deze app is bedoeld om advertenties weer te geven en speelt niet helemaal goed
Goed spel in het begin, maar het is opgetuigd in de hogere niveaus. Als je maar één kleur nodig hebt om het niveau te wissen en het geeft je alles behalve een dozijn zetten en het doet dit voor een half dozijn niveaus op een rij... nou, je weet dat het niet alleen maar toeval is.
Veel te veel advertenties naar mijn smaak. De helft van de tijd draait een cirkel herhaaldelijk terwijl de advertentie wordt geladen. Ik vind dit gewoon niet erg interessant als mijn tijd meer wordt besteed aan het wachten op advertenties dan het laten knappen van de bellen. Het wekt mijn interesse niet genoeg om ervoor te zorgen dat ik wil blijven spelen, laat staan dat ik er echt mijn geld aan wil uitgeven om reclamevrij te worden. Verwijderd.
Ik vind het spel erg leuk, MAAR ik haat de nieuwe advertenties. De nieuwe advertenties die in het midden van het scherm verschijnen en een tijdje blijven staan, zijn frustrerend. Gisteren had ik er 6 achter elkaar. Ze verlaten het scherm meestal pas als ik de app opnieuw start. Ik hoopte dat het na de update beter zou zijn, maar dat is niet zo. Verwijderen
Als een fervent speler van dit spel, speel ik 24/7. Ik heb de afgelopen dagen gemerkt dat de mogelijkheid om extra bubbels te krijgen (na het bekijken van advertenties), wanneer bijna opraakt. Deze optie is er niet gekomen. Voor alle duidelijkheid, ik verwijs niet naar de 5 extra zetten voor +100 munten NA het verlies van het spel zonder alle bubbels te wissen.
Een AD na elk niveau? zelfs de gemakkelijkste niveaus 1 en hoger. Doei
Bedankt voor de update. Ik wou dat de balkleur eigenlijk willekeurig was. Het is heel duidelijk dat de benodigde kleur vaak wordt weggehouden, vooral aan het einde van een level. Slechte en manipulatieve programmering.
Ik ben nieuw, dus ik ben het spel net aan het leren.
Bubble Pop! Puzzle Game Legend パズル nxpj
Het spel is leuk en wordt uitdagender naarmate je vordert
Leuk voor een tijdje, maar het wordt vrij duidelijk dat het spel in de latere levels is opgetuigd. Bij bijna elke kans geeft de game je elke kleur MAAR wat je nodig hebt om een level te voltooien. De besturing is ook vreemd; mikken op een krappe plek is een 50/50 kans dat de bal daadwerkelijk gaat waar je wilt, ongeacht de richtingaanwijzer van de bal.
Veel te veel advertenties
Was een goed spel totdat je op een punt in het spel kwam waar het onmogelijk was om te worden gepasseerd, nou ja, tenzij je veel dollars uitgeeft. Dus nu deïnstalleren.
Een goed bevredigend spel zou 5 sterren hebben, maar veel advertenties om door te zitten, ook al weet ik dat er een advertentievrije aankoop is. Eenvoudig maar leuk spel
Er moet een exit- of exit-knop zijn
Het zou beter zijn als je video's zou kunnen bekijken om munten te krijgen, het zegt dat je het kunt, maar je mag er maar één per dag bekijken
Leuk spel werkt naar behorend
Geniet van het uitgangspunt van het spel, maar waarin de ballen sneller bewogen.
Veel ruimte voor verbetering. Advertenties na elk niveau vanaf niveau 6 (wat ongeveer 5-10 seconden duurt om te voltooien) en geen optie om de tutorial over te slaan (als je niet weet hoe je bubbels moet laten knallen, ben je een beetje een idioot). Ik werd ziek van de constante advertenties na level 9, dus ik haalde het van mijn telefoon. Als je niet elke 5-10 seconden advertenties wilt zien, verspil dan geen tijd met het installeren van deze game.
Het spel is leuk, maar te veel advertenties.
Geweldig om op dit moment en op dit moment geen probleem te hebben.
Geen slechte kleine afleiding, goede mechanica. Frequentie van advertenties lijkt echter ontworpen om u te laten kopen om er vanaf te komen
Leuk om de tijd te doden tijdens het wachten.
Net begonnen is het beter met kleuren tijd.
Bubble Pop! Puzzle Game Legend Puzzel iweq
Ontspannend en leuk. Update: ik was vroeger dol op dit spel. Het was mijn go-to-game. Sinds kort is het me niet meer toegestaan om vanuit een hoek te fotograferen. De lijn komt naar buiten maar buigt niet voor hoeken. Zonder dat nutteloos.
Dit is een zeer goede game om te hebben als je veel wachttijd in je schema hebt.
Sukacita di Dapur 2 Simulasi yrcy
Ik ben dol op het spel en wacht op moeilijkere niveaus