Post by centticdenonword on Feb 9, 2022 2:50:25 GMT 3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Grow Castle - Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Grow Castle - Tower Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit glitch kestävyyttä ▞▞▞
▞▞▞ Grow Castle - Tower Defense 2022 version ▞▞▞
Voin selittää miksi minulla on 1 tähti, koska aina kun tallennan ja lataan toiseen puhelimeen, se ei lataudu, se sanoo, että palvelimellamme ei ollut tiedostoa tai jotain PLSSS-korjaa se sry bout arvostelu
Arvostan uudelleen, koska miksipä ei, tällä kertaa tarkemmin 💀 Pelasin tätä peliä aiemmin paljon, sitten aloitin uudella tilillä ja se on niin hauskaa. Paras peli ikinä 👀 Kehittäjät VASTAAVAT arvosteluihin, siitä tiedät heidän olevan hyviä👍 Pelin kulku on uskomatonta, jos haluat ostaa jotain sen superhalpaa😲 se on helppo hioa ja ylipäätään hauskaa. 10/10 Suosittelisin lol
Mahtava
Aika tylsä.
Turhaa ja tylsää. Edistystä ei voi menettää, eikä todellista taitoa tai strategiaa tarvita. Katselumainokset tuovat sinulle enemmän päivityksiä kuin pelaaminen, ja voit periaatteessa vain katsella tekoälyn pelaamista millä tahansa tasolla, kun olet saanut tarpeeksi päivityksiä. Pelin voittaminen on vain enemmän aikaa sijoittamista suorituskyvystä riippumatta.
Katso näyttökuvia, lue käyttäjien arvosteluja ja vertaa sen luokituksia. Grow Castle – Tower Defense - Ilmainen sovellus kehittäjältä RAON GAMES.
Tosi hauskaa ja paljon tutustuttavaa! Kunnes sinulla on pahamaineinen muuri "osta tavaraa jatkaaksesi pelaamista, ei ylärajoja mahdollisuudellesi käyttää rahojasi"... Rikollista. Tämän vuoksi ikärajan tulisi olla 18 vuotta.
Tämä peli on mahtava, nautin siitä ja mekaniikasta todella. Ongelma on kuitenkin MASSIIVINEN. Kullankaivostyöntekijöiden on tarkoitus kerätä kultaa offline-tilassa, kai? No, joka kerta kun avaan sovelluksen, tuntuu kuin he eivät olisi koskaan keränneet kultaa ollenkaan. Tämä on erittäin raivostuttavaa, ja kunnes se on ratkaistu, aion poistaa tämän pelin
Haluan maksaa sinulle 50,00 dollaria, jotta voin poistaa mainokset pelistäni ja silti lunastaa kolikot. Kunnes tämä tarjous hyväksytään, säilyy 4 tähteä.
Tosi hyvä paitsi kunpää nähdä pitkälle niisit ei voi enää pelaa
Vitun paras
Aivan kiva ei koskaan tylsää hetkeä ku pellaa tätä game:eeta
Hauskaa, mutta yhteisön osa, jota tarvitaan, on liian myrkyllistä. "Ole pelissä 24/7 tai potkaise ryhmästä." Kun olet saavuttanut tietyn pisteen, sinun on hiottava kovaa päästäksesi tasolle edetäksesi 1-2 aaltoa. Nautin siitä, kunnes saavutin aallon 2000 (aikaisintaan, kun voit johtaa ryhmää)
Paska
Se oli melko hyvä peli äskettäiseen päivitykseen asti, jossa he alkoivat veloittaa $ 9,00 USD ylimääräisestä sankarikolikkopelistä. Se on jotain, joka pitäisi olla tiettyä löytää toinen tapa ansaita rahaa pelistä.
Peli on mielenkiintoinen, mukava sekoitus tyhjäkäyntiä ja TD:tä, mutta ei kovin hyvin hiottu. Peruskielioppivirheitä lukuun ottamatta peli voisi mielestäni antaa paljon enemmän tietoja jokaisesta sankarista tai päivityksestä tai rakennuksesta ennen niiden ostamista - useimmiten sinulla on vain itse esineen nimi ja sinun on arvattava mikä se on varten. Puhumattakaan sellaisista asioista kuin markkinat, jotka ostat vain saadaksesi tietää, että ne eivät toimi ("tulossa pian"). Todella koukuttavaa kuitenkin.
The Rise of Free-to-Play - Trepo
Tämä peli tarvitsee liikaa online-aikaa...Onko sinulla edes aavistustakaan kuinka tylsää on vain katsoa aaltoa toisensa jälkeen, tuhansia ellei kymmenentuhansia aaltoja, kaikki on tehtävä verkossa. Se on erittäin tylsää. Tämä peli tarjoaa ZERO offline -ominaisuuden, joka on valtava heikkous toistuvassa maatalouspelissä. Myös "tarve saada selville, missä timantti" pysäyttää makron virtauksen bluestackissa. Miksi käyttää makroa? Luuletko tosissasi, että minulla on aikaa katsoa kymmeniätuhansia aaltoja samaa animaatiota? Huijaatko minua?
Se oli 5 tähteä ennen kuin poistin pelin puhelimestani. Minulla oli kaikki varmuuskopiot ja nyt minun on aloitettava kaikki alusta. Peli oli todella hauska, mutta en halua aloittaa alusta.
Pelasin tätä vapaa-ajallani, olen lukiossa ja tämä on edelleen erittäin hauskaa.
Grow Castle.9. Wild Castle TD - Grow Empire. Funovus ... Castle Fusion Idle Clicker. Shark Jump.
He muuttivat seksikkään liman henkiä, ja haluan sen takaisin.
Meh...Olen pelannut tätä peliä todella pitkään, mutta en päässyt ohi Finding hero -jutun ohi, se oli liian vaikeaa, en edes saanut sitä valmiiksi. Sammutan pelin jatkuvasti ja palasin siihen, mutta se teki saman asian, lopetin vain pelin enkä pelannut sitä enää sen jälkeen, mutta palasin takaisin ja sain sen valmiiksi, vain 2 tähteä tämän takia. Missä on sankarijuttu.
Kuukausien kovan työn jälkeen tallensin sen, sitten myöhemmin latasin tallennuksen uudelleen, KAIKKI EDISTYMINEN MENETETTY, älä pelaa tätä ja SÄÄSTÄ ERITYISESTI RAHASI!! Älä luota siihen, että tämä peli kunnioittaa aikaasi, se ei kunnioita, yksi tähti on liian korkea, jotta voin arvioida, kun tiedän kaiken kovan työni, menneen.
Lords Mobile: Tower Defense
Hyvä noin 12 tuntia peliaikaa, mutta siitä tulee tylsää voittopalkkio-ominaisuuksien myötä.
아트 오브 워 3:온라인 실시간 RTS 전쟁 전략 게임 전략 fart
As part of the 'My Castle Gateway' project, we've been working with people in ... technology, together with growing centralisation, resulted in the loss of.
tämä peli meni alamäkeen tuosta päivityksestä, ihmettelen mikä saa kehittäjät ajattelemaan niin kuin he ajattelivat... pelaajille, jotka etsivät hauskaa pelata, tämä peli oli hauska aiempi versio, mutta nämä päivitykset saavat sinut haluamaan maksaa enemmän rahaa, Pelissä on jo mainoksia valinnaisesti, mutta nyt he eivät ansaitse paljon mainoksista, joita he tekivät onnea kehittäjille
Pelasin sitä vuosia sitten, kun ei tarvinnut ostaa auto Battlea, ajattelin pelaavani uudestaan, mutta nyt näen sen pelaamisen palkkion. Häpeä niin hauska peli pilalla autotaistelujen maksamisen takia.
Peli oli hauskaa, kunnes he tuhosivat Hell-tilan kausiluonteisesti. Gold b4 -päivityksen saaminen oli helppoa, ja nyt et saa juuri lainkaan kultaa siinä tilassa. Joten onnea linnasi tasoittamiseen nyt. Korjaa helvettitila tai poistan asennuksen
Rakastan tätä peliä, mutta haluaisin pystyä lähettämään rahaa toisilleen ja toisiltani
Minulla on hauskaa enimmäkseen silloin, kun se tuntuu olevan kilpailuhenkinen. Luulen, että kiltani potki minua, koska en kyennyt ajamaan aaltoja. En saa yhteyttä palvelimeen, tein kaiken tietäväni, asensin pelin uudelleen, mutta en silti pysty muodostamaan yhteyttä palvelimeen. Kaipaan päivittäisiä palkintoja ja se ärsyttää minua.
Ihan paras
Rakastan tätä peliä todella paljon, se on upeasti muotoiltu. Mielestäni on kuitenkin erittäin epäreilua ja epäoikeudenmukaista, että sovellus on avattava ja käynnistettävä näytöllä kultaa ja tummia kiteitä ansaitsemiseksi - Olin poistanut tämän sovelluksen erittäin korkealla tasolla tämän ongelman vuoksi, mutta olen ladannut sen uudelleen. usko, että tekijät ratkaisevat tämän asian. Olen myös sulkenut sovelluksen ja huomannut, että kultaisia ja tummia kiteitä ei kerätä niin paljon kuin sovellus on käynnissä ja avattu. Kiitos